czwartek, 11 września 2014

30 IX – Dzień Chłopaka, pomysł: Niewidzialna Wystawa w Warszawie

Jeśli ktoś z Was mieszka w Warszawie, a ma ochotę wybrać się na nietypową wystawę polecamy Niewidzialną Wystawę w Galerii Handlowej Millenium Plaza na Al. Jerozolimskich. Prawie wszystko odbywa się w ciemnościach, żebyśmy mogli poczuć się jak osoby niewidome, które będą nas oprowadzać po wystawie. W tym krótkim czasie będziemy próbowali ich zrozumieć, błądząc po pomieszczeniach pełnych zapachów i dźwięków. 
Naprawdę warto :)

Ceny biletów nie są drogie, jak sami możecie zobaczyć wahają się w przedziale 13-25 zł. 
Rezerwacje/zakup biletów znajdziecie pod tym linkiem: klik


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już akurat dzień chłopaka się skończył więc po prezentach bo zostały rozdane :) Ja w tym roku dla swojego faceta zamówiłam oryginalny gadżet z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego i muszę powiedzieć, że sama nie sądziłam iż tak bardzo zaskoczony będzie. Bardzo fajne tam mają rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdania, że na takie okazje można dać mały upominek i każdy będzie zadowolony. W sumie jeśli chodzi o prezenty dla kobiet to bardzo szeroki wybór znajdziemy w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet i jak dla mnie jest to świetne miejsce do kupowania upominków.

    OdpowiedzUsuń